Nakladatelství KEY Publishing - Odborná literatura. - MONOGRAFIE, UČEBNICE Klára Masařová Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Kliknutím zvětšíte

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Klára Masařová

Cena: 204,00 Kč Běžně za 250,00 Kč
185,45 Kč bez DPH
 ks  

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního.  Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.
Miroslav Zelinský

  • Počet stran: 154
  • Formát: B5
  • Vazba: V2
  • Rok vydání: 2014 (1. vydání)

ISBN 978-80-7418-206-8

Novinky v nabídce

Karel Kadlec, Miloš Kmínek, Pavel Kadlec a kolektiv Measurement and Control of Chemical, Food and Biotechnological Processes - Volume I Process Measurement

Measurement and Control of Chemical, Food and Biotechnological Processes - Volume I Process Measurement

Karel Kadlec, Miloš Kmínek, Pavel Kadlec a kolektiv

Cena: 2570,00 Kč
Běžně za 2570,00 Kč

Karel Kadlec, Miloš Kmínek, Pavel Kadlec a kolektiv Measurement and Control of Chemical, Food and Biotechnological Processes - Volume II Process Control

Measurement and Control of Chemical, Food and Biotechnological Processes - Volume II Process Control

Karel Kadlec, Miloš Kmínek, Pavel Kadlec a kolektiv

Cena: 2570,00 Kč
Běžně za 2570,00 Kč

Zobrazit všechny novinky v nabídce...

Telefon: 777 262 490, e-mail: obchod@keypublishing.cz, více kontaktů...

© 2008 www.keypublishing.cz, webdesign a realizace COVER MEDIA, všechna práva vyhrazena. Tento e-shop je provozován na systému ACTUANA SHOP.