Nakladatelství KEY Publishing - Odborná literatura. - MONOGRAFIE, UČEBNICE Klára Masařová Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Kliknutím zvětšíte

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Klára Masařová

Cena: 204,00 Kč Běžně za 250,00 Kč
185,45 Kč bez DPH
 ks  

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního.  Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.
Miroslav Zelinský

  • Počet stran: 154
  • Formát: B5
  • Vazba: V2
  • Rok vydání: 2014 (1. vydání)

ISBN 978-80-7418-206-8

Novinky v nabídce

Slávka Kalkušová Kauza Lex Schwarzenberg - Otazníky kolem vyvlastnění majetku hlubocké větve Schwarzenbergů
Karel Schelle, Jaromír Tauchen (eds.) Encyklopedie českých právních dějin, XIV. svazek Soudnictví

Encyklopedie českých právních dějin, XIV. svazek Soudnictví

Karel Schelle, Jaromír Tauchen (eds.)

Cena: 1490,00 Kč

Zobrazit všechny novinky v nabídce...

Telefon: 777 262 490, e-mail: obchod@keypublishing.cz, více kontaktů...

© 2008 www.keypublishing.cz, webdesign a realizace COVER MEDIA, všechna práva vyhrazena. Tento e-shop je provozován na systému ACTUANA SHOP.