Nakladatelství KEY Publishing - Odborná literatura. - MONOGRAFIE Jaroslav Halík Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem

Kliknutím zvětšíte

Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem

Jaroslav Halík

Cena: 247,00 Kč Běžně za 290,00 Kč
224,55 Kč bez DPH
 ks  

Odborná monografie se zaměřuje na kompletní zpracování problematiky moderních forem marketingu, které nejsou náročné na kapitál a zároveň odrážejí současné potřeby malých a středních firem ve vysoce konkurenčním prostředí na domácích i zahraničních trzích. Čtenáři se dozví, jak se proměnilo malé a střední podnikání v Česku za posledních 30 let, jak se sestavuje marketingový plán s nízkým rozpočtem, jak lze vyhodnotit a vyčíslit přínos marketingu pro firmu, co je to digitální marketing, content marketing, influencer marketing, e-shop marketing, guerilla marketing, ambient marketing, buzz marketing, ambush marketing, event marketing, product placement marketing a flash mob marketing. Monografie nabízí též pohled na marketingové aktivity uplatňované při expanzi firem na zahraniční trhy a při využití obchodního zastoupení, franšízy, piggybagkingu, logistiky, joint venture, leasingu a poradenských služeb. Je zde podrobně rozebírán i postup a marketingová podpora při uzavírání mezinárodních kupních smluv, včetně modelového vývozního obchodního případu.

  • Počet stran: 152
  • Formát: B5
  • Vazba: V2
  • Rok vydání: 2020 (1. vydání)

ISBN 978-80-7418-361-4

Novinky v nabídce

David Kolumber Zánik Jugoslávie

Zánik Jugoslávie

David Kolumber

Cena: 264,00 Kč
Běžně za 310,00 Kč

Karel Schelle, Ladislav Vojáček, Jaromír Tauchen Právněhistorická věda

Právněhistorická věda

Karel Schelle, Ladislav Vojáček, Jaromír Tauchen

Cena: 162,00 Kč
Běžně za 190,00 Kč

Zobrazit všechny novinky v nabídce...

Telefon: 777 262 490, e-mail: obchod@keypublishing.cz, více kontaktů...

© 2008 www.keypublishing.cz, webdesign a realizace COVER MEDIA, všechna práva vyhrazena. Tento e-shop je provozován na systému ACTUANA SHOP.