Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a ztráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.
- Počet stran: 111
- Formát: B5
- Vazba: V2
- Rok vydání: 2007 (3. rozšířené vydání)
ISBN 978-80-87071-45-8 (KEY Publishing)
ISBN 978-80-86575-58-2 (B.I.B.S.)
|