Cílem publikace je nastínit pokud možno ucelený přehled všeho, co se odehrává v naší osobnosti a vysvětlit, z jakých komponent je naše osobnost vlastně strukturována. Je nutné nejdříve znát sami sebe, vědět kdo jsme, abychom mohli lépe pochopit i jednání druhých, což je nezbytná podmínka manažerského jednání. V další části jde o využití těchto poznatků v aplikaci na manažerskou (ale i běžnou) praxi. Umožňuje nám pochopit např. důležitost naší komunikace, její úskalí, chyby, kterých se dopouštíme, umění vypořádat se úspěšně s konflikty ve firmě, umět rozlišit lidi podle jednotlivých komponent jejich osobnosti, dokázat sestavit efektivní tým, znát zásady asertivity a v neposlední řadě umět zacházet se zákony psychologie prodeje tak, že je jednak umíme úspěšně používat vůči klientům a zákazníkům, ale také naopak – umět se jim jako klient nebo zákazník úspěšně bránit.
- Počet stran: 77
- Formát: B5
- Vazba: V2
- Rok vydání: 2008 (1.vydání)
ISBN 978-80-87071-79-3
|